Dehogy halott a szedán és a kombi: Magyarországon a Hyundai új népautója, a legfrissebb i30
Megkezdődött a dél-koreai gyártó relatíve elérhető árú, kivételesen nem SUV újdonságának hazai forgalmazása.
Megkezdődött a dél-koreai gyártó relatíve elérhető árú, kivételesen nem SUV újdonságának hazai forgalmazása.
Megérkezett a Hyundai első igazán sportos szabadidő-autója, a Kona N, melyet a ráncfelvarrt i30 N és a teljesen új i20 N társaságában fogtunk vallatóra. Durrogásból, tempóból és adrenalinból nem volt hiány.
A közel 300 lóerős motornak köszönhetően a méretes szedán alig több mint 5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Megérkezett a dél-koreai márka kompakt autójának frissítése.
A Michelisz Norbert által is terelgetett sportos kompakt új verziója az eddiginél jobb kilogramm-lóerő aránnyal támad.
Egyelőre még sok a tisztázatlan kérdés, de az biztos, hogy a Hyundai újdonsága sokkal halkabb lesz Norbi jelenlegi autójánál.
A dél-koreai gyártó által leleplezett hétköznapi személyautóban összesen három érintésérzékeny panel található.
Nincs csalás, nincs ámítás, konkrétan ezek az autók bírják legjobban mostanság az első 100 ezer kilométert.
A magyar túraautó-versenyző nevével fémjelzett Hyundaiból nem készül túl sok darab, így nem árt sietni a megrendeléssel.
A dél-koreai gyártó sportos kompaktjának alaposan megvadították a külcsínjét.
A Hyundai az alapmodellnél hosszabb és praktikusabb i30-asból is elkészítette a sportos N kivitelt.
Módosított frontrésszel és tisztább működésű dízelmotorokkal támad a népszerű kompakt modell ráncfelvarrt kivitele.